ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de ödeme işlemde. Yarın mı yatacak para? Adsense'i pek bilmem. Zaten 3 4 ayda bir kere anca yatar para.
Kesin gibi. Öğleye kadar hesaplarda olur. Tabi İş Bankası ise bilemem Eskiden sorun yaşanıyordu İşBank'ta, şimdi bilmiyorum.