ibodnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 18 yaşından önce İş Bankası İnteraktif şubeyi kullanıyordum sizde şubenize başvurun yardımcı olurlar.
Malesef hesabı açtırdığımda görüştüm..AMA yinede bir şans görüşecem ödemeyi alırken.