• 24-06-2010, 12:33:55
    GoogleMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşına basmadığım için internet ve telefon bankacılığından yararlanamıyorum
    işbankta böyle bir sorun yok sanırım.
  • 24-06-2010, 12:35:13
    GoogleMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşına basmadığım için internet ve telefon bankacılığından yararlanamıyorum
    Yukarıda yazdığım işlem için 18 yaşında olman gerekmiyor. Zaten işlem yapmadan önce müşteri numaranı yazıp kart şifreni girmen gerekiyor telefon üzerinden. Sms ile bilgilendirilebiliyorsun.. hatta dilediğin zaman telefon numaranı tanıttıktan sonra HESAP yazıp 05324442524 'e mesaj gönderdiğin zaman anında hesabında ne var ne yok görebiliyorsun..
  • 24-06-2010, 12:35:15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    asikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işbankta böyle bir sorun yok sanırım.
    Evet duymuştum yaş sorunu olmadığını. Ama napalım az kaldı 18 e
  • 24-06-2010, 12:35:59
    Akbank ödeme yapılmadı hala
  • 24-06-2010, 12:36:41
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıda yazdığım işlem için 18 yaşında olman gerekmiyor. Zaten işlem yapmadan önce müşteri numaranı yazıp kart şifreni girmen gerekiyor telefon üzerinden. Sms ile bilgilendirilebiliyorsun.. hatta dilediğin zaman telefon numaranı tanıttıktan sonra HESAP yazıp 05324442524 'e mesaj gönderdiğin zaman anında hesabında ne var ne yok görebiliyorsun..
    sorun şu ki hesabı açtıralı 20 gün oldu daha kartım gelmedi
  • 24-06-2010, 12:36:49
    Haydi google haydiii garantinin internet bankacılıgını çökertecem sürekli girip çıkıyorum
  • 24-06-2010, 12:36:57
    NetBeans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbank ödeme yapılmadı hala
    kimseye yapılmadı ki
  • 24-06-2010, 12:40:44
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetlerini ara, İlk önce hesabına Telefon numaranı tanıttır. Ardından hesabına girip çıkan bütün ödemeler için sms ile bilgi almak istediğini belirt. bu işlem max 5-10 dk sürücektir. Ardından hesabına para yatırıldığı anda Sms olarak bilgilendirileceksin.

    Dip not: Aylık 1 tl kesiyorlar bu işlem için..
    Yazdıgını görmemişim hemen arıyorum telefon tanıtırken kart numarası istemiyorlar değilmi çünkü kartım daha gelmedi
  • 24-06-2010, 12:48:09
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    bugun mu yatacak acaba ?
    bilen var mı ?