GoogleMonster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mayıs Ayı Ödemesi.
722
●45.008
- 24-06-2010, 12:35:13Yukarıda yazdığım işlem için 18 yaşında olman gerekmiyor. Zaten işlem yapmadan önce müşteri numaranı yazıp kart şifreni girmen gerekiyor telefon üzerinden. Sms ile bilgilendirilebiliyorsun.. hatta dilediğin zaman telefon numaranı tanıttıktan sonra HESAP yazıp 05324442524 'e mesaj gönderdiğin zaman anında hesabında ne var ne yok görebiliyorsun..GoogleMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 12:35:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Evet duymuştum yaş sorunu olmadığını. Ama napalım az kaldı 18 easikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 12:36:41sorun şu ki hesabı açtıralı 20 gün oldu daha kartım gelmediMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 12:36:57kimseye yapılmadı kiNetBeans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 12:40:44Yazdıgını görmemişim hemen arıyorum telefon tanıtırken kart numarası istemiyorlar değilmi çünkü kartım daha gelmediMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle