• 24-06-2010, 10:39:26
    garanti de yatmamış
  • 24-06-2010, 10:42:01
    vakıf bankda yatmamış
  • 24-06-2010, 10:44:21
    Kuru 1,55 civarında hesaplayacağını düşünüyorum. 1 aydır kur bu seviyelerde. Kuru geç güncelliyor. Geçen ay ödemeler sırasında kur 1,57 civarındayken 1,50 den falan hesaplamıştı.
  • 24-06-2010, 10:44:25
    Fortis yatmamış
  • 24-06-2010, 10:45:12
    işbank yok
  • 24-06-2010, 10:45:17
    Üyeliği durduruldu
    isterseniz bankayi arayip soyleyin havuzda beklenen odemeler varsa hesabınıza gecirsinler ben bu sekilde yapdirdim
    ilk odeme yok dedıler havuza bakın dedim bakdilar snr evet odemeniz var ****,81 tl gibi hesaba gecirdiler
    sizde bankayı arayip sorun bence hıc bu kadar bekletılmemısdı odemeler... ilk kez gecikme var emekli kuyrugu gıbı oldu herkez
  • 24-06-2010, 10:45:59
    Goztepeliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isterseniz bankayi arayip soyleyin havuzda beklenen odemeler varsa hesabınıza gecirsinler ben bu sekilde yapdirdim
    ilk odeme yok dedıler havuza bakın dedim bakdilar snr evet odemeniz var ****,81 tl gibi hesaba gecirdiler
    sizde bankayı arayip sorun bence hıc bu kadar bekletılmemısdı odemeler... ilk kez gecikme var emekli kuyrugu gıbı oldu herkez
    müşteri hizmetlerinimi arayalım diyosunuz
  • 24-06-2010, 10:47:18
    sakin olun google pazarteziye bıraksaydı neyapacaktınız. gelir işte gün içinde
  • 24-06-2010, 10:51:49
    Goztepeliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isterseniz bankayi arayip soyleyin havuzda beklenen odemeler varsa hesabınıza gecirsinler ben bu sekilde yapdirdim
    ilk odeme yok dedıler havuza bakın dedim bakdilar snr evet odemeniz var ****,81 tl gibi hesaba gecirdiler
    sizde bankayı arayip sorun bence hıc bu kadar bekletılmemısdı odemeler... ilk kez gecikme var emekli kuyrugu gıbı oldu herkez

    bankalara düşmemiş daha eft emri onay bekliyen eft yok malesef nasıl aldınız siz nasıl aldınız finansdan hayret yinede hayırlı uğurlu harcayın...