isterseniz bankayi arayip soyleyin havuzda beklenen odemeler varsa hesabınıza gecirsinler ben bu sekilde yapdirdim
ilk odeme yok dedıler havuza bakın dedim bakdilar snr evet odemeniz var ****,81 tl gibi hesaba gecirdiler
sizde bankayı arayip sorun bence hıc bu kadar bekletılmemısdı odemeler... ilk kez gecikme var emekli kuyrugu gıbı oldu herkez
bankalara düşmemiş daha eft emri onay bekliyen eft yok malesef nasıl aldınız

siz nasıl aldınız finansdan hayret yinede hayırlı uğurlu harcayın...