ödeme aldığına dair dekont koyar mısın, yalan mı söylüyorsun

senden başka ödeme alan yok, kazma gibi bekliyoruz burada senin yüzünden
yazdıklarımı oku once kendını kazma yerıne koyuyorsan bilemem
gine soyluyorum arkadaslar ınt bankacılıgım yok ınternet bankacılıgı olmayan birisi nasıl bir denkont koyabilirki telefonla bılgısını alıyorum egerki lafım bırsey degılsdırmıyorsa kendi lafına bak ozaman tamam ?