Konu
Mayıs Ayı Ödemesi.
24-06-2010, 11:09:04
#228
TuKeNeCeGiZ
Evet bende bankayı aradım. Malesef telefonla işlem yapamıyoruz lütfen şubeye gelin diyorlar. Google versin benzin paramı gideyim çünkü çok uzak bana merkez hehe