GoogleMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gittim geldim elim boş döndüm ben şubeye gidene kadar hesaba gelir diyordum yok neyse gezmiş oldum zaten evin önünden binip şubenin önünde iniyom.
İnteraktif bankacılığı aktif etseydiniz keşke boşuna yorulmazdınız