Konu
Mayıs Ayı Ödemesi.
24-06-2010, 12:17:20
#260
Kizil-ML
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hakanzorbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ödeme İşlemde
Öğle yemeğinden sonra bakmaya gideceğim.
panelde ödendi diye gözükmeden gitme bence ben gittim elim boş döndüm