tokala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-rep vermeye ayıracağınız zamanınızı web sitenize ayırsaydınız şuanda 100$ yerine 120$ alıyor olurdunuz. Ne kadar boş insan var şu forumda yahuuu..
hak ediyorsan aliyorsundur herkez adına kazma lafını kullanma bence ne kadar bos adam var bu forumda ? gelecegı varsa odemenın gelır gelecegı yoksada gelmez bekleyen dermıs muradına ermıs
herkeze hayırlı gunler