• 25-12-2009, 20:42:00
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kudreteam ödeme işleme girmişmiydi?
    Evet dün akşam girmişti.
  • 25-12-2009, 20:45:55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    googleda adportda geldi gerçi gelen gitti bile ama ikisi bir arada gelmesi ilaç gibi oldu
  • 25-12-2009, 21:01:45
    sablonmix09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme hala işlemde değil bizim ödemeler pazartesiye kaldı galiba
    ben 2 aydır ayın 2 sinde alıyorum ödememi sanırım bu ayda böyle olucak inş. pazartesi alırız.
  • 25-12-2009, 21:05:29
    Üyeliği durduruldu
    slm arkadaşlar ben henüz adsense ödemesi alamamışlardanım çok merak ediyorum nasıl bir duygu ama sizin bu tarihlerde almanız çok ilginç sayfada aralık ayı gelirleri 10 ocakta kesinleşecek diyor alttaki tabloda aralık ödemeleri ocakta kesinleşir şubat 5 veya 15 arası ödenir diyor. aralık ödemesi almanız çok ilginç ve bir o kadar güzel aslında aylık ödeme yapması güzel bişi. bir ayın ödemesini 1 ay sonra almak çok saçma bence (tabloya göre yazıyorum yanlış anlaşılmasın)..

    ödeme alanlar güle güle harcasınlar 2 sene oldu hala bizim hesap ödeme alma durumuna gelmedi
  • 25-12-2009, 21:13:39
    evet adportta geldi. 1 hafta gecikmeyle.birde dünkü kesinti kötü oldu. onu saymayacaklar sanırım .bu sekilde ne yapacagız bilmiyorum adam gibi bir sirket ne zaman cıkacak yerli.
  • 25-12-2009, 22:10:09
    İşbank ödeme hesapta.

    Teşekkürler Google.
  • 25-12-2009, 22:13:20
    GR_BaTTal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşbank ödeme hesapta.

    Teşekkürler Google.
    ödemeniz bu saatte mi geldi?
  • 25-12-2009, 22:16:03
    ziraat bankası gündüz 12 de yatmıştı.
  • 25-12-2009, 22:18:05
    ödeme işleme girmeyen varmı hala? bende girmedi de