Konu
Aralık Ayı Ödemeleri
25-12-2009, 21:01:45
#390
eXCa
sablonmix09 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ödeme hala işlemde değil bizim ödemeler pazartesiye kaldı galiba
ben 2 aydır ayın 2 sinde alıyorum ödememi sanırım bu ayda böyle olucak inş. pazartesi alırız.