sablonmix09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödeme hala işlemde değil bizim ödemeler pazartesiye kaldı galiba
ben 2 aydır ayın 2 sinde alıyorum ödememi sanırım bu ayda böyle olucak inş. pazartesi alırız.