• 25-12-2009, 19:06:43
    ya kafama takıldı garanti gönderdi iş bankası göndermedi
  • 25-12-2009, 19:10:15
    benim hesap daha işleme bile girmedi arvato ilk defa yamuk yaptı
  • 25-12-2009, 19:16:46
    Hay ben bu IBANI ica edenini...................................... :@
  • 25-12-2009, 19:18:57
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme yapılmış, eski ödemeler onlar
    bu gecen ay odenen yeni odemeler 24 aralik tarihli
  • 25-12-2009, 19:45:27
    Ödemeyi aldım
  • 25-12-2009, 20:22:29
    ödeme hala işlemde değil bizim ödemeler pazartesiye kaldı galiba
  • 25-12-2009, 20:36:12
    İş bankası akşam aldım bende. Güle güle harcayalım.
  • 25-12-2009, 20:37:32
    Üyeliği durduruldu
    Aldım allah güle güle harcatsın
  • 25-12-2009, 20:40:19
    ödeme işleme girmeden alabilirmiyiz ?