slm arkadaşlar ben henüz adsense ödemesi alamamışlardanım çok merak ediyorum nasıl bir duygu ama sizin bu tarihlerde almanız çok ilginç sayfada aralık ayı gelirleri 10 ocakta kesinleşecek diyor alttaki tabloda aralık ödemeleri ocakta kesinleşir şubat 5 veya 15 arası ödenir diyor. aralık ödemesi almanız çok ilginç ve bir o kadar güzel aslında aylık ödeme yapması güzel bişi. bir ayın ödemesini 1 ay sonra almak çok saçma bence (tabloya göre yazıyorum yanlış anlaşılmasın)..

ödeme alanlar güle güle harcasınlar 2 sene oldu hala bizim hesap ödeme alma durumuna gelmedi