• 21-08-2008, 00:59:42
    #37
    Gardian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.20 şuan,eskiden 1.30 larda geziniyordu
    bi patlama olsa 1,50 falan
  • 21-08-2008, 13:31:06
    #38
    neden bu kadar erken açılıyor konu anlamış değilim.
  • 21-08-2008, 14:40:26
    #39
    Ekim ayının ödemeleri nezaman acaba

    Böyle bir konu heran gelebilir
  • 21-08-2008, 15:09:59
    #40
    BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi patlama olsa 1,50 falan
    kardeş ne boyle kendini düşünüyorsun.sen üç beş kuruş fazla alcan die o kadar fiyat artırımında, memleket ekonomisi ne olur hiç düşündün mü ?keşke dolar 1 ytl nin altına düşse.walla canı gonulden isterim bunu.
  • 21-08-2008, 15:11:06
    #41
    2 kuruş kazanicağiz diye ülkenin ekonomisene milyarlarca dolar zarar vermek isteyen zihniyeti kınıyorum
  • 21-08-2008, 15:17:11
    #42
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 kuruş kazanicağiz diye ülkenin ekonomisene milyarlarca dolar zarar vermek isteyen zihniyeti kınıyorum
    doların fazla düşmeside iyi değildir biraz çıkmasınında çok zararı yoktur.
  • 21-08-2008, 15:19:48
    #43
    tosih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doların fazla düşmeside iyi değildir biraz çıkmasınında çok zararı yoktur.
    hacı biliyorum serbest piyasadayiz dolar 2 çikar 2 düşer ben lafin gelişi söyledim 2 kuruş artsin diye arkadaş patlasin diyo 1,5 olsun diyo. sen bu ay salliyorum 40-400 YTL fazla kazanicaksin ama senin geliğcek birikiminden şimdi çay kaşiği ile giderken dediğin olursa çorba kaşiği ile gidicek
  • 21-08-2008, 19:11:38
    #44
    Üyeliği durduruldu
    BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi patlama olsa 1,50 falan
    ne kadar küçük düşünüosun zengin olursun artık dolar 1.50 olunca dimi
  • 21-08-2008, 19:53:23
    #45
    dolar tam ödeme günü yükselsin , sonra geri düşsün ne ekonomi zarar görür , ne de biz )