• 01-09-2007, 12:55:56
    #55
    Unutmayalım ki sonuçta Google'da ABD'li bunları yapması normaldir
  • 01-09-2007, 13:16:37
    #56
    iki tane ünverstite öğrencesi çalıstı basardı dünyayının en büyük bilisim sirketlerinden birini kurdular vs. laflarının arkasında kimlerin emeği var dusunun
  • 02-09-2007, 01:41:38
    #57
    dna
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    infinity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım kendindesin değil mi ? Adsense senin sigortalı çalıştığın bir iş değil. adam sana sözleşmeye aykırı bir durumu hissettiğinde hesabını kapatacağını söylemiş. Burada hesabım banlandı diyen arkadaşların çoğunun masum olduğuna inanmıyorum ben. Gözünü para hırsı bürümüş insanların neler söyleyebileceğini-yapabileceğini gördüm, biliyorum..

    Türklerin banlanmasının ana nedeni açgözlülük. Eğer birşey keşfederse bunun için yeni siteler açıp yaklaşık bi 20-30 siteyle uygulamaya koyuluyor. tabi eşine dostuna kankisinede anlatıyor bunu çığ gibi yayılıyor. googleda hepsine birden basıyor banı, sonra haksız banlanma oluyor... Büyük internet şirketleri bu tarz mali durumlarda türklere karşı önyargılı bunu artık kabul etmelisiniz ve adamlar da haklı...

    Aziz Nesin türk milleti için %60ı aptaldır demiş ve bence türk internet kullanıcısının %80i aptal. webmasterlarının ise %90ı...

    Tekrar belirtmek istiyorum, beğenmiyorsanız kullanmak zorunda değilsiniz.. Gidin adklik, katreklam falan kullanın...

    Sen hic kullandın mı bılmıyorum ama paso nun cıkması için yanı şu ogrencılerin indirimli tarifeden yararlanması için kullandıkları mazeme varya onun hakkını kazanabılmek için bir ogrenci polis panzerinin altında kalıp öldugünü biliyormusun zamanında.
    Belki bilmesin yaşın kaç bıılmıyorum ama ben bu olayı bılıyoruum.
    Senin gıbıler olsa senın gıbı dusunceler olmuş olsa halen o paso hakkı olmucaktı anlatabıldım mı alt yazımı geceyım.
    Ayrıyeten bak şuan yenı bır sıstem cıkdı izin verılen siteler dıye.
    Buna benım etkım oldumu bence oldu nası oldu dıyeceksın sana yapıldımı bılmıyorum ama bı anket yapdı ads bızı nası buldunuz diye orda ben sorunumu dıle getırdım dedim ki benım izin vermedım sitelerde ads reklamım cıkmasın dedım benım gıbı emınım binlerce kişi bu istekde bulundu ve şuan hayata gecdi.
    Adam acık ve net yazıyo kendinde olmayan bırı varsa oda sensin ki halen begenmıyosanız kullanmayın dıyosun adam dıyoki 20 tık varken 250 tık oldu dıye gerizekalı bırı olsa karşıdakı bunun banlatmak amaclı oldunu anlar ama senın gıbılerde begenmıyosanız kullanmayın da dıyebılır benım başıma gelmedi boyle bı durum ama bugun bu arkadaşımıza yarın bıze ona gore konusup ona gore düşünüp ona göre yazıcaksın bana dokunmayan yılan bin yasasın degıl o yılanı etkısız hale getırceksın veya sana zarar vermemesini saglamak amaclı ne yapman gerekıyosa yapıcaksın.
    Birgun bu konudaki arkadaş gıbı ban yersen anlarsın belki o arkadaşı.

    Dip not:Ben haksız yere ban yemedim ama butur arkadaşları görunce hem üzülüyorum hemde rahatsız oluyorum bu durumdan ve düşüncemi belirtiyorum....
  • 02-09-2007, 01:55:09
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PoSeiDoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen adsense reklamının olduğu bi siteyi bana özel mesajdan atsana bakayım bi! Bakalım senin o kurduğun 5 den fazla tıklamayı kabul etmeyen script ne işe yarayacak merak ediyorum!
    Biraz mantıklı konuş, Google sadece beni banlamıyor! Günde belki bin kişiyi banlıyordur. Bunları eğer hesaba katarsan, birgünde kaç para yapar bunu hesapla bakayım o zaman görürsün 100-200 dolar mı yoksa 100 bin - 200 bin dolar mı! Bunu birde aylık olarak hesapla! Varsa o kadar matematiğin herhalde olsa bunu baştan kendin de düşünebilirdin!
    Kaldı ki bin doalrın üzerinde olup bile banlanan birsürü adam var! Sen gelmiş hesabına aktarılan 20 dolardan bahsediyorsun..
    matematigim de var herseyim de var.Ekmek yiyorsunuz sonra yok soyle yok boyle.Google olmasa kac webmaster olurdu bilmiyorum.google diyor ki hesabinizdaki para webmasterlara dagitilacak.istersen 1milyon usd kazan webmasterlara dagitiliyor.matematige gerek yok.

    1milyin usd kazandim = 1 milyin usd webmasterlara.

    sana mi inanayim google ye mi
  • 02-09-2007, 16:02:44
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Aziz Nesin türk milleti için %60ı aptaldır demiş ve bence türk internet kullanıcısının %80i aptal. webmasterlarının ise %90ı...
    Bu durumda sende %90 aptal oluyosun. Sözlerine dikkat et hakarete varıyor... Ben Türk oğlu Türk'üm, medeniyeti de atalarım öğretmiş onlara, çalışmanın adabını da...
    Bu lafları bir Türk evladına yakıştıramıyorum doğrusu... Aziz Nesin de halt etmiş o lafı demişse...

    Konu ile alakalı olarak, herkesi nasıl şikayet edebiliyorsak google 'ı da şikayet edebilmeliyiz. Bu konuda işin erbabı kimseler var ise hukuki süreçte yardım istenmeli diye düşünüyorum.
    Gerçi bi yolunu bulup yine davayı kazanırlar, çünkü bizim hukukçularımız (son zamanlarda açılan davalar ve kararlara bakılırsa) internet sektöründen fazla anlamıyorlar. En azından bir kez denenmiş olur ve isanların "google a dava açılmaz" önyargısı kırılmış olur.
  • 02-09-2007, 16:06:44
    #60
    suvarimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durumda sende %90 aptal oluyosun. Sözlerine dikkat et hakarete varıyor... Ben Türk oğlu Türk'üm, medeniyeti de atalarım öğretmiş onlara, çalışmanın adabını da...
    Bu lafları bir Türk evladına yakıştıramıyorum doğrusu... Aziz Nesin de halt etmiş o lafı demişse...

    Konu ile alakalı olarak, herkesi nasıl şikayet edebiliyorsak google 'ı da şikayet edebilmeliyiz. Bu konuda işin erbabı kimseler var ise hukuki süreçte yardım istenmeli diye düşünüyorum.
    Gerçi bi yolunu bulup yine davayı kazanırlar, çünkü bizim hukukçularımız (son zamanlarda açılan davalar ve kararlara bakılırsa) internet sektöründen fazla anlamıyorlar. En azından bir kez denenmiş olur ve isanların "google a dava açılmaz" önyargısı kırılmış olur.
    dava ac o zaman.on yargiyi kir.

    Herkez on yargiyi kiralim diyor
    adsenseden para kazaniyor
    googleden korkuyor

    ya dava accaksin yada bos konusmcuaksin.ben google yi seviyorum.Gulunude seviyorum dikeninide seviyorum.

  • 02-09-2007, 16:20:12
    #61
    Üyeliği durduruldu
    stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dava ac o zaman.on yargiyi kir.

    Herkez on yargiyi kiralim diyor
    adsenseden para kazaniyor
    googleden korkuyor

    ya dava accaksin yada bos konusmcuaksin.ben google yi seviyorum.Gulunude seviyorum dikeninide seviyorum.

    Para kazanacaksın ama hakkını da koruyacaksın. Sence durduk yerde birinin geçersiz tıklamalarıyla atılmak mantıklıysa güzel keyfine bak. Ben atılmadım Allah'a bin şükür. Hile de yapmıyorum atılırsam haksız yere atılacağımı düşünürüm.
    İyi para kazanıyoz diye google ne derse eyvallah çekelim, ne güzel iş...
    Ben zaten google ın haksızlık yapacağını zannetmiyorum, sadece bize karşı (belki de haklı olarak) bi ön yargısı var ve haklı olduğumuz bu gibi konularda affetmiyor. Ama haklıyız, naapıcaz? Ben diyorum ki hakkımızı arıycaz, bunun neresi kötü?
  • 02-09-2007, 16:29:26
    #62
    suvarimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para kazanacaksın ama hakkını da koruyacaksın. Sence durduk yerde birinin geçersiz tıklamalarıyla atılmak mantıklıysa güzel keyfine bak. Ben atılmadım Allah'a bin şükür. Hile de yapmıyorum atılırsam haksız yere atılacağımı düşünürüm.
    İyi para kazanıyoz diye google ne derse eyvallah çekelim, ne güzel iş...
    Ben zaten google ın haksızlık yapacağını zannetmiyorum, sadece bize karşı (belki de haklı olarak) bi ön yargısı var ve haklı olduğumuz bu gibi konularda affetmiyor. Ama haklıyız, naapıcaz? Ben diyorum ki hakkımızı arıycaz, bunun neresi kötü?

    ya atilmamisin neyin hakkini ariyon.birak atilanlar arasin.Ben aramasinlar demiyorum.Aricam diyip artistlik yapiyolar ortada bi b.k yok.
  • 02-09-2007, 16:37:46
    #63
    Üyeliği durduruldu
    stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya atilmamisin neyin hakkini ariyon.birak atilanlar arasin.Ben aramasinlar demiyorum.Aricam diyip artistlik yapiyolar ortada bi b.k yok.
    Evet bak orası doğru, atıp tutmayla olmuyo. Benim demek istediğim bu işlerde bilen birinin yardımcı olması, olursa güzel olur. Sadece bir fikir, olur olmaz o ayrı.