Bu durumda sende %90 aptal oluyosun. Sözlerine dikkat et hakarete varıyor... Ben Türk oğlu Türk'üm, medeniyeti de atalarım öğretmiş onlara, çalışmanın adabını da...
Bu lafları bir Türk evladına yakıştıramıyorum doğrusu... Aziz Nesin de halt etmiş o lafı demişse...
Konu ile alakalı olarak, herkesi nasıl şikayet edebiliyorsak google 'ı da şikayet edebilmeliyiz. Bu konuda işin erbabı kimseler var ise hukuki süreçte yardım istenmeli diye düşünüyorum.
Gerçi bi yolunu bulup yine davayı kazanırlar, çünkü bizim hukukçularımız (son zamanlarda açılan davalar ve kararlara bakılırsa) internet sektöründen fazla anlamıyorlar. En azından bir kez denenmiş olur ve isanların "google a dava açılmaz" önyargısı kırılmış olur.
dava ac o zaman.on yargiyi kir.
Herkez on yargiyi kiralim diyor
adsenseden para kazaniyor
googleden korkuyor
ya dava accaksin yada bos konusmcuaksin.ben google yi seviyorum.Gulunude seviyorum dikeninide seviyorum.