stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dava ac o zaman.on yargiyi kir.

Herkez on yargiyi kiralim diyor
adsenseden para kazaniyor
googleden korkuyor

ya dava accaksin yada bos konusmcuaksin.ben google yi seviyorum.Gulunude seviyorum dikeninide seviyorum.

Para kazanacaksın ama hakkını da koruyacaksın. Sence durduk yerde birinin geçersiz tıklamalarıyla atılmak mantıklıysa güzel keyfine bak. Ben atılmadım Allah'a bin şükür. Hile de yapmıyorum atılırsam haksız yere atılacağımı düşünürüm.
İyi para kazanıyoz diye google ne derse eyvallah çekelim, ne güzel iş...
Ben zaten google ın haksızlık yapacağını zannetmiyorum, sadece bize karşı (belki de haklı olarak) bi ön yargısı var ve haklı olduğumuz bu gibi konularda affetmiyor. Ama haklıyız, naapıcaz? Ben diyorum ki hakkımızı arıycaz, bunun neresi kötü?