PoSeiDoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen adsense reklamının olduğu bi siteyi bana özel mesajdan atsana bakayım bi! Bakalım senin o kurduğun 5 den fazla tıklamayı kabul etmeyen script ne işe yarayacak merak ediyorum!
Biraz mantıklı konuş, Google sadece beni banlamıyor! Günde belki bin kişiyi banlıyordur. Bunları eğer hesaba katarsan, birgünde kaç para yapar bunu hesapla bakayım o zaman görürsün 100-200 dolar mı yoksa 100 bin - 200 bin dolar mı! Bunu birde aylık olarak hesapla! Varsa o kadar matematiğin herhalde olsa bunu baştan kendin de düşünebilirdin!
Kaldı ki bin doalrın üzerinde olup bile banlanan birsürü adam var! Sen gelmiş hesabına aktarılan 20 dolardan bahsediyorsun..
matematigim de var herseyim de var.Ekmek yiyorsunuz sonra yok soyle yok boyle.Google olmasa kac webmaster olurdu bilmiyorum.google diyor ki hesabinizdaki para webmasterlara dagitilacak.istersen 1milyon usd kazan webmasterlara dagitiliyor.matematige gerek yok.

1milyin usd kazandim = 1 milyin usd webmasterlara.

sana mi inanayim google ye mi