ya atilmamisin neyin hakkini ariyon.birak atilanlar arasin.Ben aramasinlar demiyorum.Aricam diyip artistlik yapiyolar ortada bi b.k yok.
Evet bak orası doğru, atıp tutmayla olmuyo. Benim demek istediğim bu işlerde bilen birinin yardımcı olması, olursa güzel olur. Sadece bir fikir, olur olmaz o ayrı.