• 06-09-2007, 04:27:21
    #64
    google reklamlarının olduğu birçok pornografik ve ****** site gördüm ben sadece yetişkin içerik olarak ****** video ekledim o da yine meşhur site olan dailymotion sitesinden almaydı o sitede de yine google reklamı vardı son 2-3 ayda güzel para kazanmaya başladığımdan dolayı banlandığıma inanıyorum aslında tüm türkiyedeki webmasterlar olarak bu konu üzerinde ciddi anlamda durarsak ve herkes sitesindeki google reklamlarını kaldırıp protesto ederse belki bir yere varabiliriz ve banlanan siteler için de bir af çıkarmaları için de diretilebilir belki kiminize saçma gelecek belki kiminize göre de mantıklı ama bir yerde bunlara dur demeliyiz hakikatten çok yersiz banlamaları var
  • 06-09-2007, 23:00:06
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Not: AZ önceki açtıgım konular sadece şakaydı....
    ben tam 4 defa 120 dolar civarındayken hiçbir hile yapmadıgım halde her seferinde bir çeşit bahaneyle banlandım.şimdi ise 6aydır adsense kullanıyorum.pin kodumu girdim hesabımı dogruladım vergi bildirimlerini yaptım.bugün 1841 dolaydayken noter huzurunda tespit yaptırdım.biraz pahalıya patladı ama tespit yaptırmamın sebebi genelde tam ödemeler oldugu zaman banlamalarıydı.bu seferde banlanacagımı biliyorum.banlasınlarda googlenin kıçını dünya ahirete göstereyim.
    normalde beni aynı bilgisayar kullandıgımdan dolayı vergi bildirimlerini girdiğim zaman banlamaları gerekliydi.bu google nin bizi kullandıgı anlamına geliyor.
    yarın Lütfen Ödemelerimi Aylık Gönderiniz seçeneğini seçtikten sonra banlanırsam elimde kanıt oldugu anlamınada geliyor.
    Artık sözü size bırakıyorum.
  • 06-09-2007, 23:02:31
    #66
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mehtapgez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not: AZ önceki açtıgım konular sadece şakaydı....

    ben tam 4 defa 120 dolar civarındayken hiçbir hile yapmadıgım halde her seferinde bir çeşit bahaneyle banlandım.şimdi ise 6aydır adsense kullanıyorum.pin kodumu girdim hesabımı dogruladım vergi bildirimlerini yaptım.bugün 1841 dolaydayken noter huzurunda tespit yaptırdım.biraz pahalıya patladı ama tespit yaptırmamın sebebi genelde tam ödemeler oldugu zaman banlamalarıydı.bu seferde banlanacagımı biliyorum.banlasınlarda googlenin kıçını dünya ahirete göstereyim.

    normalde beni aynı bilgisayar kullandıgımdan dolayı vergi bildirimlerini girdiğim zaman banlamaları gerekliydi.bu google nin bizi kullandıgı anlamına geliyor.
    yarın Lütfen Ödemelerimi Aylık Gönderiniz seçeneğini seçtikten sonra banlanırsam elimde kanıt oldugu anlamına geliyor.

    Artık sözü size bırakıyorum.
    amacin ne .artistlik mi saniyorsun 1800 usd yi.bu forum da se... neyse konusmucam.
  • 06-09-2007, 23:05:16
    #67
    Üyeliği durduruldu
    galiba senin beynin kıçında.ben ne yazıyorum sen ne yazıyorsun.

    stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amacin ne .artistlik mi saniyorsun 1800 usd yi.bu forum da se... neyse konusmucam.
  • 06-09-2007, 23:05:44
    #68
    mehtapgez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    galiba senin beynin kıçında.ben ne yazıyorum sen ne yazıyorsun.
    A.selam gorursem soylerim
  • 06-09-2007, 23:06:13
    #69
    dava açsan sonuç çıkmayacak neden çünkü konudan bihaber hakimler, turkiyete bilisim mahkemesi gerek
  • 06-09-2007, 23:10:08
    #70
    Üyeliği durduruldu
    türkiyede zaten bilişim suçları mahkemesi var.benim googlenin parasına ihtiyacım yok.eğer googleden para gelseydi sokaktaki çocuklara dagıtıtırdım.

    undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dava açsan sonuç çıkmayacak neden çünkü konudan bihaber hakimler, turkiyete bilisim mahkemesi gerek
  • 30-09-2007, 17:04:13
    #71
    Merak ediyorum da banlanmayan Türk kullanıcıları paralarını alırken google'a ne şeker laflar ediyorlardır.

    Arkadaşlar, Google Reklam hizmetleri kurulduğundan beri Türk kullanıcılarından çile çekmiştir. Ben sanırım en eski kullanıcılarından idim, birkaç kodlama ile sistemin açıklarından binlerce dolar kazanıldı. Eh, üçüncü dünya ülkesi olarak gördükleri Türkiye'ye böyle davranmaları normal, zira biliyorlar ki bizler kazanmak için ne gerekiyorsa yaparız.

    Ha, klik meselesine gelince, kimsenin birşeyi savunmasının ya da saldırmasının lüzumu yok. Eğer dikkatli davranırsanız, Google Analiytics kullanırsanız, siteniz "emek" üstüne inşaa edilmiş bir site ise banlanma riskiniz düşer, bakın banlanmazsınız diyemiyorum.

    Meselenin özü şudur ki, Google sektörü avcunun içine almıştır, binlerce web sitesine kaynak sağlamaktadır, onun için Türkiye pazarı çok da şahane bir pazar değildir, bu sebeple siz öyle bir çalışın ki kendi ülkenizde, bir Türk firması olun. Eminim ki kaybettiğiniz paralarla şahane firmalar kurardınız.

    Ümidim odur ki, örnek teşkil edecek, yasal ve zamanın gerektirdiklerini yapabilecek bir "internet reklamcılığı" Türkiye'de gelişsin. Biz de buradan google ile başlayıp, Abd ile devam edip siyonizm ile noktalanan sohbetlere girmeyelim.

    Sevgiler.
  • 30-09-2007, 17:24:57
    #72
    Üyeliği durduruldu
    ainutulkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ediyorum da banlanmayan Türk kullanıcıları paralarını alırken google'a ne şeker laflar ediyorlardır.
    Katilmiyorum.
    O kadar gun ay, reklamlarini sitede dolastiriyorum. ESSEK gibi odeyecek GOOGLE diyorum