türkiyede zaten bilişim suçları mahkemesi var.benim googlenin parasına ihtiyacım yok.eğer googleden para gelseydi sokaktaki çocuklara dagıtıtırdım.

undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dava açsan sonuç çıkmayacak neden çünkü konudan bihaber hakimler, turkiyete bilisim mahkemesi gerek