suvarimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para kazanacaksın ama hakkını da koruyacaksın. Sence durduk yerde birinin geçersiz tıklamalarıyla atılmak mantıklıysa güzel keyfine bak. Ben atılmadım Allah'a bin şükür. Hile de yapmıyorum atılırsam haksız yere atılacağımı düşünürüm.
İyi para kazanıyoz diye google ne derse eyvallah çekelim, ne güzel iş...
Ben zaten google ın haksızlık yapacağını zannetmiyorum, sadece bize karşı (belki de haklı olarak) bi ön yargısı var ve haklı olduğumuz bu gibi konularda affetmiyor. Ama haklıyız, naapıcaz? Ben diyorum ki hakkımızı arıycaz, bunun neresi kötü?

ya atilmamisin neyin hakkini ariyon.birak atilanlar arasin.Ben aramasinlar demiyorum.Aricam diyip artistlik yapiyolar ortada bi b.k yok.