comebacktr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Youtube kanalları da vergi ödeyecekmiş!! Yeter!
27
●2.051
- 28-06-2016, 21:05:32Neyi yazacaksın ya. Baştan aşağı sen de konuyu açanda siyasi konuşuyor. Burası siyaset yeri değil. Derdiniz sıkıntınız varsa gidin il başkanlarıyla görüşün.ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2016, 21:06:47Kardeş ben bi trolle tartışmam yazdım bitti hadi bak işinecomebacktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2016, 21:13:27Konuştuğun lafa dikkat et. Tavrını takın.! Birilerinin kazandığı parayı sorgulamak sana mı düştü.! 2-3 medyanın yaptığı habere direk kanıpta sağdan soldan duyma lafları burada anlatma.ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:10:41 -->-> Daha önceki mesaj 21:09:41 --
O spikerin 278 bin tl alıp almadığıyla ilgili bana kanıt belge göster. Madem bu kadar ciddi ve kesin konuşuytosrun. Anlaşılan siyasetçisinant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sözde siyasetçi 
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:12:41 -->-> Daha önceki mesaj 21:10:41 --
TRT spikeri twitter üzerinden açıklama yaptı. Yalan, iftira, karalama, hakaret; hepsine elbet cevabım olacak, lakin sosyal medya üzerinden değil! İstanbul'a gelişimi bekleyin diye. Adam tüm maaş çizelgesini ortaya çıkaracak. Birisi bir laf diyor yok şu şu kadar alıyor yok bu bu kadar alıyor. Bunada inanlar oluyor.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:13:27 -->-> Daha önceki mesaj 21:12:41 --
2-3 medyanın çıkardığı habere inanan trol sen misin ben miyim.! - 28-06-2016, 21:17:00Dostlar...
Her vatandaş kendi devletine vergi vermek zorundadır evet ama, ama'sı var.
Bu vergilerle yapılması gereken yollardan vatandaşa parayla geçirtiliyosa, bu vergileri aldıkları halde yolları havalimanlarını köprüleri teşeron firmalara peşkeş çekiyolarsa ve bu vergileri aldıkları halde devlete ait kurumları satıp paraları hiç ediyolarsa tabiki insanlarda artık vergi vermek istemez, çok zor bi mantık değil. Devlet vatandaşını refah ve huzur içinde yaşama şansı verse kim vergi kaçırmak ister? - 28-06-2016, 21:31:40Bana trol diyenlere sesleniyorum.
Ne demiş hz.mevlana.
cahille girme münakaşaya; ya sinirleri zıplatır tavana, ya da yazık olur adabına. Birilerinin sinirleri hem zıpladı, hemde adabına yazık oldu.!
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:31:40 -->-> Daha önceki mesaj 21:27:05 --
Benim kimseyle bir sorunum da yok.! Sıkııntınız varsa gidin bildirin maliye bakanına. Özel kalem müdürüne bildirin. Neyse sıkıntınız halledin. - 28-06-2016, 21:34:07Trollüğün 2.aşamasıcomebacktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç aşaması daha var hocam onları da yaparsanız troll olduğunuz onaylanacak troll olduğunuzu söyleyenler haklı olabilir mi acaba ?
Kaldı ki devleti vergi ile bağdaştırmışsınız millet varsa devlet vardır millet yoksa zaten devlete gerek yoktur.
Vergi vermek zorundayız ama bu kadar değil üst kademe rahat edecek diye biz mi düzülecez ? - 28-06-2016, 21:37:26Sizle polemiğe girmek istemiyorum...Mesaj alıntı yapıp durmayın. Çünkü bıktım.! Önceki sorduğum sorulara bir Allah'ın kulu tek cevap veremedi. Soruya soru yöneltmekten vazgeçin.! Tonlarca para kaldır, cebine para girsin. Vergiye gelince sus. Ya bi gidin işinize.kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:37:26 -->-> Daha önceki mesaj 21:35:29 --
Mesaj alinti yapmayin. Artik bakmiyorum.!
sözde siyasetçi