• 28-06-2016, 18:52:05
    #1
    Maliye Bakanlığı tarafından yapılan açıklama kapsamında, video izleme platformları üzerinden gelir elde eden ve herhangi bir şirket altında olmaksızın son derece ciddi miktarlarda paraların kazanıldığı, bu kapsamda da bu kazançların vergiye tabi tutulması gerektiği aktarıldı.

    Yapılacak düzenleme ile beraber, belirli bir limitin üzerinde kazanç sağlayan Youtube kanalları, vergi mükafiyeti altına girecekler. Durumdan kaçınmak için bir çok Youtube kanalı sahibinin hesaplarını K.K.T.C ye taşıması sorusunun sorulması üzerine de, bu kazançlarından vergi ödemek zorunda olan herkes için geniş çaplı bir çalışmanın başlatıldığı bilgisi paylaşıldı.

    artık vallahi gülüyorum nasıl bir devlet herşeyi para olmuş allah hepsini ıslah etsin burunlarından fitil fitil gelsin şu ramazan günü! biz bir şey başarmayalım yapmayalım! yaptıgımız her şey bir yerlerine batsın.
  • 28-06-2016, 19:00:34
    #2
    aynı konu forumda defalarca açılıp tartışıldı
  • 28-06-2016, 19:01:37
    #3
    Kazanç elde ediyorsa vergisini de verecek. Bunda garip bir şey yok. Bu ülkede yaşayıp, bu ülkenin hizmetlerinde yararlanıyorsa, paşa paşa verecek.
  • 28-06-2016, 19:11:05
    #4
    Hme vergi verme her yerde çık ağla vergi veriyoruz diye sonra vay efendim asgari ücret neden az vay efendim bizim orda yol nie yok su niye yok.

    O kadar çok kıt düşünceli kişiler var ki şaşıyorum. Devlete hiç vermeyip hep devletten almayı bekliyorlar.

    Devletinde zaten darphanesi var sabah akşam ülkeye para basıyor.
  • 28-06-2016, 19:11:56
    #5
    tenekeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazanç elde ediyorsa vergisini de verecek. Bunda garip bir şey yok. Bu ülkede yaşayıp, bu ülkenin hizmetlerinde yararlanıyorsa, paşa paşa verecek.
    böyle bi mantık yok, youtube bu ülkenin malı değil bu ülkenin hizmetinden yararlanmıyor
  • 28-06-2016, 19:14:42
    #6
    Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle bi mantık yok, youtube bu ülkenin malı değil bu ülkenin hizmetinden yararlanmıyor
    Youtube bu ülkenin malı değil ama sen bu ülkeninsin. Yani kazanan kişi sensin. Kazancından vergi veriyorsun. Bugün asgari ücretlinin maaşından bile vergi kesiliyor.
  • 28-06-2016, 19:19:43
    #7
    Kusura bakma....O kadar ceplerine para girecek vergi vermeyecek. Bir zahmet versinler...Eğer bu devlette yaşıyorsan vereceksin kardeşim.. Kurallara uyacaksın. Parayı alırlarken iyi, vergi verirlerken mi kötü ? O vergi vermeyecek bu vergi vermeycek bu ülke neyle yüreyecek beyfendi. Madem o kadar konuşmasını biliyorsunuz bunada bir açıklık getirin.
  • 28-06-2016, 19:43:43
    #8
    Üretmeyen bir ülke alır kardeşim. Üretmeden kazanan tek ülkeyiz. Kazandığımızı da görmedim de işte...
  • 28-06-2016, 19:46:41
    #9
    comebacktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakma....O kadar ceplerine para girecek vergi vermeyecek. Bir zahmet versinler...Eğer bu devlette yaşıyorsan vereceksin kardeşim.. Kurallara uyacaksın. Parayı alırlarken iyi, vergi verirlerken mi kötü ? O vergi vermeyecek bu vergi vermeycek bu ülke neyle yüreyecek beyfendi. Madem o kadar konuşmasını biliyorsunuz bunada bir açıklık getirin.
    sanırım bu yazı bana. hemen cevap vereyim. bu ülke neyle yürüyecek demişsiniz ? herşeye cart vergisi curt vergisi ekleyerek yürümeyecek bu ülke. dünyanın hiçbiyerinde esen ruzgardan vergi alan bir devlet yok.