Hme vergi verme her yerde çık ağla vergi veriyoruz diye sonra vay efendim asgari ücret neden az vay efendim bizim orda yol nie yok su niye yok.
O kadar çok kıt düşünceli kişiler var ki şaşıyorum. Devlete hiç vermeyip hep devletten almayı bekliyorlar.
Devletinde zaten darphanesi var sabah akşam ülkeye para basıyor.