Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle bi mantık yok, youtube bu ülkenin malı değil bu ülkenin hizmetinden yararlanmıyor
Youtube bu ülkenin malı değil ama sen bu ülkeninsin. Yani kazanan kişi sensin. Kazancından vergi veriyorsun. Bugün asgari ücretlinin maaşından bile vergi kesiliyor.