• 28-06-2016, 19:53:17
    #10
    Unutmayın arkadaşlar, vatandaşın vergisi ile ülkenin çarkları döner, zenginlerin ile değil.
  • 28-06-2016, 20:22:36
    #11
    Youtubeden para kazanmıyorum ama ülke olarak nereyi soyacağımızı şaşırmış durumdayız.
  • 28-06-2016, 20:26:39
    #12
    tek taraflı düşünmek olmaz.
    belirli bir limit denilmiş yani ayda 1000 TL kazananlardan almazlar.
    büyük kanallardan bahsediliyor günlük 1000 TL üstü kazananlar ?
  • 28-06-2016, 20:34:25
    #13
    Bu ülkede gelir elde ediyorsan. Kanunlar çerçevesinde vergiye tekabül ediyorsa kalkıp o vergiyi vericeksin paşam. hiç boşuna debelenme.
  • 28-06-2016, 20:41:56
    #14
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek taraflı düşünmek olmaz.
    belirli bir limit denilmiş yani ayda 1000 TL kazananlardan almazlar.
    büyük kanallardan bahsediliyor günlük 1000 TL üstü kazananlar ?
    Sence bu şekilde bir sınırlama yaparlar mı ?

    10 lira gelsin bulduysa orayı alır.
  • 28-06-2016, 20:46:36
    #15
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    artık vallahi gülüyorum nasıl bir devlet herşeyi para olmuş allah hepsini ıslah etsin burunlarından fitil fitil gelsin şu ramazan günü! biz bir şey başarmayalım yapmayalım! yaptıgımız her şey bir yerlerine batsın.
    Amin
  • 28-06-2016, 20:54:13
    #16
    Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım bu yazı bana. hemen cevap vereyim. bu ülke neyle yürüyecek demişsiniz ? herşeye cart vergisi curt vergisi ekleyerek yürümeyecek bu ülke. dünyanın hiçbiyerinde esen ruzgardan vergi alan bir devlet yok.
    Yahu arkadaşım... Sen kaldı ki T.C.K'da yer alan maddeleri tam olarak biliyor musun, ülkedeki hukuk kurallarını, nelerden vergi alınıp, nelerden alınmaması gerektiğini biliyor musun, ve diper ülkelerin hangisinde vergi alan bir develt yok diyorsun. Emin misin ? bilmeden konuşma bence. 2009 verilerine baktığında Türkiye %26.0, İngiltere %35.0 oranında yüzdelik vergi alıyor.

    Çart çurt Vergi alan bir devlet yok diyorsun. O zaman yukardaki istatistiğe bakarsan bu neyi gösteriyor ? Hepsideçart çurt alıyor. Almayan tek 3 tane ülke var. Birleşik Arap Emirlikleri, Katar ve Umman almıyor. Bilelim ona göre hareket edelim.


    Parayı alırken almasını biliyorsunuzda niye vergi vermiyorsunuz kardeşim.
  • 28-06-2016, 20:59:33
    #17
    comebacktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayı alırken almasını biliyorsunuzda niye vergi vermiyorsunuz kardeşim.
    Aynen verin vergilerinizi 278 bin lira maaş alan TRT spikeri gibilere daha çok paralar lazım
  • 28-06-2016, 21:03:19
    #18
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen verin vergilerinizi 278 bin lira maaş alan TRT spikeri gibilere daha çok paralar lazım
    Ne alakası var ya. Bir TRT spikeri 278 bin lira maaş alıyor diye bunla ne alakası var. Vergi olmazsa devlet olur mu. Neyle yürüyecek bu işler. Ülke yönetmek forumda mesaj atmaya, tartışmaya benzemez.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:03:19 -->-> Daha önceki mesaj 21:02:03 --

    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen verin vergilerinizi 278 bin lira maaş alan TRT spikeri gibilere daha çok paralar lazım
    Birilerinin dediği lafı sizde diyorsunuz başka da bir şey demiyorsunuz zaten