Youtube kanalları da vergi ödeyecekmiş!! Yeter!
27
●2.051
- 28-06-2016, 19:53:17Unutmayın arkadaşlar, vatandaşın vergisi ile ülkenin çarkları döner, zenginlerin ile değil.
- 28-06-2016, 20:34:25Bu ülkede gelir elde ediyorsan. Kanunlar çerçevesinde vergiye tekabül ediyorsa kalkıp o vergiyi vericeksin paşam. hiç boşuna debelenme.
- 28-06-2016, 20:41:56Sence bu şekilde bir sınırlama yaparlar mı ?SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 lira gelsin bulduysa orayı alır. - 28-06-2016, 20:54:13Yahu arkadaşım... Sen kaldı ki T.C.K'da yer alan maddeleri tam olarak biliyor musun, ülkedeki hukuk kurallarını, nelerden vergi alınıp, nelerden alınmaması gerektiğini biliyor musun, ve diper ülkelerin hangisinde vergi alan bir develt yok diyorsun. Emin misin ? bilmeden konuşma bence. 2009 verilerine baktığında Türkiye %26.0, İngiltere %35.0 oranında yüzdelik vergi alıyor.Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çart çurt Vergi alan bir devlet yok diyorsun. O zaman yukardaki istatistiğe bakarsan bu neyi gösteriyor ? Hepsideçart çurt alıyor. Almayan tek 3 tane ülke var. Birleşik Arap Emirlikleri, Katar ve Umman almıyor. Bilelim ona göre hareket edelim.
Parayı alırken almasını biliyorsunuzda niye vergi vermiyorsunuz kardeşim. - 28-06-2016, 20:59:33Aynen verin vergilerinizi 278 bin lira maaş alan TRT spikeri gibilere daha çok paralar lazımcomebacktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2016, 21:03:19Ne alakası var ya. Bir TRT spikeri 278 bin lira maaş alıyor diye bunla ne alakası var. Vergi olmazsa devlet olur mu. Neyle yürüyecek bu işler. Ülke yönetmek forumda mesaj atmaya, tartışmaya benzemez.ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:03:19 -->-> Daha önceki mesaj 21:02:03 --
Birilerinin dediği lafı sizde diyorsunuz başka da bir şey demiyorsunuz zatenant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle