ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen verin vergilerinizi 278 bin lira maaş alan TRT spikeri gibilere daha çok paralar lazım
Ne alakası var ya. Bir TRT spikeri 278 bin lira maaş alıyor diye bunla ne alakası var. Vergi olmazsa devlet olur mu. Neyle yürüyecek bu işler. Ülke yönetmek forumda mesaj atmaya, tartışmaya benzemez.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:03:19 -->-> Daha önceki mesaj 21:02:03 --

ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen verin vergilerinizi 278 bin lira maaş alan TRT spikeri gibilere daha çok paralar lazım
Birilerinin dediği lafı sizde diyorsunuz başka da bir şey demiyorsunuz zaten