Kusura bakma....O kadar ceplerine para girecek vergi vermeyecek. Bir zahmet versinler...Eğer bu devlette yaşıyorsan vereceksin kardeşim.. Kurallara uyacaksın. Parayı alırlarken iyi, vergi verirlerken mi kötü ? O vergi vermeyecek bu vergi vermeycek bu ülke neyle yüreyecek beyfendi. Madem o kadar konuşmasını biliyorsunuz bunada bir açıklık getirin.
sanırım bu yazı bana. hemen cevap vereyim. bu ülke neyle yürüyecek demişsiniz ? herşeye cart vergisi curt vergisi ekleyerek yürümeyecek bu ülke. dünyanın hiçbiyerinde esen ruzgardan vergi alan bir devlet yok.