comebacktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne alakası var ya. Bir TRT spikeri 278 bin lira maaş alıyor diye bunla ne alakası var. Vergi olmazsa devlet olur mu. Neyle yürüyecek bu işler. Ülke yönetmek forumda mesaj atmaya, tartışmaya benzemez.
Çok alakası var yazarımda siyasete dönmesin konu ordaki ironiyi anlamaya çalış tamam