Dostlar...

Her vatandaş kendi devletine vergi vermek zorundadır evet ama, ama'sı var.

Bu vergilerle yapılması gereken yollardan vatandaşa parayla geçirtiliyosa, bu vergileri aldıkları halde yolları havalimanlarını köprüleri teşeron firmalara peşkeş çekiyolarsa ve bu vergileri aldıkları halde devlete ait kurumları satıp paraları hiç ediyolarsa tabiki insanlarda artık vergi vermek istemez, çok zor bi mantık değil. Devlet vatandaşını refah ve huzur içinde yaşama şansı verse kim vergi kaçırmak ister?