Trollüğün 2.aşaması
Bir kaç aşaması daha var hocam onları da yaparsanız troll olduğunuz onaylanacak troll olduğunuzu söyleyenler haklı olabilir mi acaba ?
Kaldı ki devleti vergi ile bağdaştırmışsınız millet varsa devlet vardır millet yoksa zaten devlete gerek yoktur.
Vergi vermek zorundayız ama bu kadar değil üst kademe rahat edecek diye biz mi düzülecez ?
Sizle polemiğe girmek istemiyorum...Mesaj alıntı yapıp durmayın. Çünkü bıktım.! Önceki sorduğum sorulara bir Allah'ın kulu tek cevap veremedi. Soruya soru yöneltmekten vazgeçin.! Tonlarca para kaldır, cebine para girsin. Vergiye gelince sus. Ya bi gidin işinize.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:37:26 -->-> Daha önceki mesaj 21:35:29 --
Mesaj alinti yapmayin. Artik bakmiyorum.!