Bana trol diyenlere sesleniyorum.
Ne demiş hz.mevlana.
cahille girme münakaşaya; ya sinirleri zıplatır tavana, ya da yazık olur adabına. Birilerinin sinirleri hem zıpladı, hemde adabına yazık oldu.!
Trollüğün 2.aşaması
Bir kaç aşaması daha var hocam onları da yaparsanız troll olduğunuz onaylanacak troll olduğunuzu söyleyenler haklı olabilir mi acaba ?
Kaldı ki devleti vergi ile bağdaştırmışsınız millet varsa devlet vardır millet yoksa zaten devlete gerek yoktur.
Vergi vermek zorundayız ama bu kadar değil üst kademe rahat edecek diye biz mi düzülecez ?