Bana trol diyenlere sesleniyorum.
Ne demiş hz.mevlana.
cahille girme münakaşaya; ya sinirleri zıplatır tavana, ya da yazık olur adabına. Birilerinin sinirleri hem zıpladı, hemde adabına yazık oldu.!

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:31:40 -->-> Daha önceki mesaj 21:27:05 --

Benim kimseyle bir sorunum da yok.! Sıkııntınız varsa gidin bildirin maliye bakanına. Özel kalem müdürüne bildirin. Neyse sıkıntınız halledin.