• 17-03-2009, 01:04:53
    #10
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jandarmaya Deniz Gezmişin hiç bir zaman ateş ettiği görülmemiştir. Yakalanmasının sebebi budur. Yakalrken yakayaln askerler kusura bakma Deniz abi diye yakaladıklarını biliyor muydun? Polisi vuran bunlar olsun bende olsa vururum merak etme. Onların her gün bizi vurması yeterli gelmedi sana. İlla etrefından birini vuracaklarki bir şeyleri farkedesin. Sosyalizm eşittliği, hürlüğü savunur. İnsan olmaktan bahseder. O yüzden ters gelebilir.

    Oğulları polis tarafından öldürülenler bir araya geliyor / Türkiye / Milliyet İnternet / ölüm, polis, cinayet, oğul

    Buda bugünün haberi. Hiç gazete dergi okur musun? Sosyalizmi bensemiyor olabilirsin ama iftira atma. Benden senin düşüncene saygı duymamı bekliyorsan benim düşünceme saygı duy.
    Ben bilmiyordum, sağolasın Gökhan abi.
  • 17-03-2009, 01:10:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Wol_bL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oldum olası sosyalizmden hiç hazzetmedim, hazmedilçek bişide diğil zaten , polisi jandarmayı köşe başlarında vuran bunlardı
    Köse Baslarinda kimin polis jandarma vurdugu bugunlerde daha net ortaya cikiyor tarih sayfalarinda... ergenekon en basit örnektir buna.. SosyaListLik insan öldürmek demek degildir tam aksine insan hayatini daha iyi sartlara getirmek icin cabalamaktir..

    Dün kurusunu SIKANLAR bugun ne olduklarina bakin..kendi kendilerini ele verdiler zaten..
  • 17-03-2009, 01:28:57
    #12
    asırı sagcı, muhafazakar, milliyetci birisi olarak, ergenekona bende karsıyıım. Ama gorune odurki eergenekonun hangı tarafa hızmet ettıgı daha acıktır. Muhteleme ıkı tarafı bırbırıe vurduranlardır. Ama sunu tekrardan belırteyımkı sosyalızm cozum degıl, batıştır. Ne olursam olayım, mevcut Türkiye cumhruriyeti düzenine bağlı kalacağım.

    Anti-Evrim
    Anti-Devrim
    Anti-Darwin
  • 17-03-2009, 01:36:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Wol_bL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asırı sagcı, muhafazakar, milliyetci birisi olarak, ergenekona bende karsıyıım. Ama gorune odurki eergenekonun hangı tarafa hızmet ettıgı daha acıktır. Muhteleme ıkı tarafı bırbırıe vurduranlardır. Ama sunu tekrardan belırteyımkı sosyalızm cozum degıl, batıştır. Ne olursam olayım, mevcut Türkiye cumhruriyeti düzenine bağlı kalacağım.

    Anti-Evrim
    Anti-Devrim
    Anti-Darwin
    SosyaLizm batis ve bitis degildir sosyalizm yeni bir hayata yasama baslamadiktir.. insanligin ihtiyacidir.. kapitalizm öldürür öldürtür bu duzen sagliksiz bir düzendir...

    Anti evrim demissiniz daha bi kac gün önce tübitak ki olaylari gorduk fazla acmicam bu konuyu cahillik...

    anti darwin de ayni olay tübitakta gorduk..

    Anti Devrim.. Dünyanin üstünde bi seytan geziyor =) Devrim bu gün degil yarin yarin degil öbür gün bir gun mutlaka olacaktir.. bunun adi sosyalist devrimmi olur yoksa marxizmi asmis biri baska bi gorusmu cikartir orataya onu bilmem ama insanligin ihtiyaci olan bir sistemin geleceginden hic suphem yok..
  • 17-03-2009, 01:43:56
    #14
    Wol_bL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asırı sagcı, muhafazakar, milliyetci birisi olarak, ergenekona bende karsıyıım. Ama gorune odurki eergenekonun hangı tarafa hızmet ettıgı daha acıktır. Muhteleme ıkı tarafı bırbırıe vurduranlardır. Ama sunu tekrardan belırteyımkı sosyalızm cozum degıl, batıştır. Ne olursam olayım, mevcut Türkiye cumhruriyeti düzenine bağlı kalacağım.

    Anti-Evrim
    Anti-Devrim
    Anti-Darwin
    Seninle siyasete girmeden konuşmak isityorum. Basit sorular sorucam. Bana evrim ve devrim kelimesini açıklar mısın? Birde şu an yaşadığın koşullarndan memnun musun? Ve bana Darwin hakkında bilgiklerini sayar mısın? Ben sana bu 3 karşı olduğun konuda saatlerce ve sayfalar tutacak kadar konuşabilirim. Ben kulaktan dolma bilgilerle Darwini savunmam. Eğer sende kulaktan dolma bilgi ile değil kendi okuma ve araştırmalarında anti-darwinciyim diyorsan buyur gel tartışalım.
  • 17-03-2009, 01:44:08
    #15
    neden sürekli tübitakı örnek gösterdiğini anlayabilmiş değilim. Ben kendi fikirlerimi söyledim. Sen tübitağın yaptıklarından dolayı benı yargılayamazsın. Ebn daga cıkıpda sosyalist gecinip yediği tabagı pisliyenleri göstererek seni karalamıyosam sende benı karalayamazsın. Çünkü onlarda sosyalisttirler, marksist ve leninisttirler. Senin gibi düşünsem seni onlarla aynı terazide tartardım. Gecerli bir cevabın olucaksa buyur, ama tubitak beni baglamaz.

    Anti E-D-D
  • 17-03-2009, 01:49:37
    #16
    Wol_bL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden sürekli tübitakı örnek gösterdiğini anlayabilmiş değilim. Ben kendi fikirlerimi söyledim. Sen tübitağın yaptıklarından dolayı benı yargılayamazsın. Ebn daga cıkıpda sosyalist gecinip yediği tabagı pisliyenleri göstererek seni karalamıyosam sende benı karalayamazsın. Çünkü onlarda sosyalisttirler, marksist ve leninisttirler. Senin gibi düşünsem seni onlarla aynı terazide tartardım. Gecerli bir cevabın olucaksa buyur, ama tubitak beni baglamaz.

    Anti E-D-D
    Yukardaki sorduğum soruların cevabını bekliyorum. Ve konuşmalarında örtülü konuşma. Dağa çıkıp yediği tasa pisleyen derken kimi kasttetiğini açıkca yaz. Bende ona göre yazayım sana.
  • 17-03-2009, 01:56:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Wol_bL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden sürekli tübitakı örnek gösterdiğini anlayabilmiş değilim. Ben kendi fikirlerimi söyledim. Sen tübitağın yaptıklarından dolayı benı yargılayamazsın. Ebn daga cıkıpda sosyalist gecinip yediği tabagı pisliyenleri göstererek seni karalamıyosam sende benı karalayamazsın. Çünkü onlarda sosyalisttirler, marksist ve leninisttirler. Senin gibi düşünsem seni onlarla aynı terazide tartardım. Gecerli bir cevabın olucaksa buyur, ama tubitak beni baglamaz.

    Anti E-D-D
    sanirim gerilla birliklerine laf ediyor.. Devrim Kansiz olmaz kan dokulmeden devrim olmas... kimse bizim elimize karanfil veripte buyurun devrim yapin demez.. SiLahli mücadele de olacaktir icinde... yalniz senin silahli mucadeleden anladigin PKK ise biraz daha arastirman gerekiyor sosyalistler ile pkk ''Partiya Karkeran kürdanistan'' nin arasindaki farkli görmen gerekiyor.. PKK miLLiyetci Kürd Örgütüdür.. DevrimciLik bu DeiLdir devrimcilik sosyalistlik IRK ayrimi yapmaz.. esitce kardesce bir yasami barindirir... üretir.. kisaca sunu belirtim illaki duymak istiyorsan

    Kansiz Devrim oLmaz..
    Kanla yazilan tarih SiLinmez.
  • 17-03-2009, 01:58:43
    #18
    Siyasi tarihi pek anlamam aynı zamanda ilgi alanımda değil ama emeği geçen arkadaşlara hayırlı olmasını dilerim. Başarılar...

    Edit:

    Devrimci halkın emekci başkanı MURO'nun röportajları olacak mı sitede