Wol_bL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oldum olası sosyalizmden hiç hazzetmedim, hazmedilçek bişide diğil zaten , polisi jandarmayı köşe başlarında vuran bunlardı
Köse Baslarinda kimin polis jandarma vurdugu bugunlerde daha net ortaya cikiyor tarih sayfalarinda... ergenekon en basit örnektir buna.. SosyaListLik insan öldürmek demek degildir tam aksine insan hayatini daha iyi sartlara getirmek icin cabalamaktir..

Dün kurusunu SIKANLAR bugun ne olduklarina bakin..kendi kendilerini ele verdiler zaten..