Wol_bL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden sürekli tübitakı örnek gösterdiğini anlayabilmiş değilim. Ben kendi fikirlerimi söyledim. Sen tübitağın yaptıklarından dolayı benı yargılayamazsın. Ebn daga cıkıpda sosyalist gecinip yediği tabagı pisliyenleri göstererek seni karalamıyosam sende benı karalayamazsın. Çünkü onlarda sosyalisttirler, marksist ve leninisttirler. Senin gibi düşünsem seni onlarla aynı terazide tartardım. Gecerli bir cevabın olucaksa buyur, ama tubitak beni baglamaz.

Anti E-D-D
Yukardaki sorduğum soruların cevabını bekliyorum. Ve konuşmalarında örtülü konuşma. Dağa çıkıp yediği tasa pisleyen derken kimi kasttetiğini açıkca yaz. Bende ona göre yazayım sana.