Wol_bL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asırı sagcı, muhafazakar, milliyetci birisi olarak, ergenekona bende karsıyıım. Ama gorune odurki eergenekonun hangı tarafa hızmet ettıgı daha acıktır. Muhteleme ıkı tarafı bırbırıe vurduranlardır. Ama sunu tekrardan belırteyımkı sosyalızm cozum degıl, batıştır. Ne olursam olayım, mevcut Türkiye cumhruriyeti düzenine bağlı kalacağım.

Anti-Evrim
Anti-Devrim
Anti-Darwin
Seninle siyasete girmeden konuşmak isityorum. Basit sorular sorucam. Bana evrim ve devrim kelimesini açıklar mısın? Birde şu an yaşadığın koşullarndan memnun musun? Ve bana Darwin hakkında bilgiklerini sayar mısın? Ben sana bu 3 karşı olduğun konuda saatlerce ve sayfalar tutacak kadar konuşabilirim. Ben kulaktan dolma bilgilerle Darwini savunmam. Eğer sende kulaktan dolma bilgi ile değil kendi okuma ve araştırmalarında anti-darwinciyim diyorsan buyur gel tartışalım.