asırı sagcı, muhafazakar, milliyetci birisi olarak, ergenekona bende karsıyıım. Ama gorune odurki eergenekonun hangı tarafa hızmet ettıgı daha acıktır. Muhteleme ıkı tarafı bırbırıe vurduranlardır. Ama sunu tekrardan belırteyımkı sosyalızm cozum degıl, batıştır. Ne olursam olayım, mevcut Türkiye cumhruriyeti düzenine bağlı kalacağım.

Anti-Evrim
Anti-Devrim
Anti-Darwin