Wol_bL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asırı sagcı, muhafazakar, milliyetci birisi olarak, ergenekona bende karsıyıım. Ama gorune odurki eergenekonun hangı tarafa hızmet ettıgı daha acıktır. Muhteleme ıkı tarafı bırbırıe vurduranlardır. Ama sunu tekrardan belırteyımkı sosyalızm cozum degıl, batıştır. Ne olursam olayım, mevcut Türkiye cumhruriyeti düzenine bağlı kalacağım.

Anti-Evrim
Anti-Devrim
Anti-Darwin
SosyaLizm batis ve bitis degildir sosyalizm yeni bir hayata yasama baslamadiktir.. insanligin ihtiyacidir.. kapitalizm öldürür öldürtür bu duzen sagliksiz bir düzendir...

Anti evrim demissiniz daha bi kac gün önce tübitak ki olaylari gorduk fazla acmicam bu konuyu cahillik...

anti darwin de ayni olay tübitakta gorduk..

Anti Devrim.. Dünyanin üstünde bi seytan geziyor =) Devrim bu gün degil yarin yarin degil öbür gün bir gun mutlaka olacaktir.. bunun adi sosyalist devrimmi olur yoksa marxizmi asmis biri baska bi gorusmu cikartir orataya onu bilmem ama insanligin ihtiyaci olan bir sistemin geleceginden hic suphem yok..