Wol_bL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden sürekli tübitakı örnek gösterdiğini anlayabilmiş değilim. Ben kendi fikirlerimi söyledim. Sen tübitağın yaptıklarından dolayı benı yargılayamazsın. Ebn daga cıkıpda sosyalist gecinip yediği tabagı pisliyenleri göstererek seni karalamıyosam sende benı karalayamazsın. Çünkü onlarda sosyalisttirler, marksist ve leninisttirler. Senin gibi düşünsem seni onlarla aynı terazide tartardım. Gecerli bir cevabın olucaksa buyur, ama tubitak beni baglamaz.

Anti E-D-D
sanirim gerilla birliklerine laf ediyor.. Devrim Kansiz olmaz kan dokulmeden devrim olmas... kimse bizim elimize karanfil veripte buyurun devrim yapin demez.. SiLahli mücadele de olacaktir icinde... yalniz senin silahli mucadeleden anladigin PKK ise biraz daha arastirman gerekiyor sosyalistler ile pkk ''Partiya Karkeran kürdanistan'' nin arasindaki farkli görmen gerekiyor.. PKK miLLiyetci Kürd Örgütüdür.. DevrimciLik bu DeiLdir devrimcilik sosyalistlik IRK ayrimi yapmaz.. esitce kardesce bir yasami barindirir... üretir.. kisaca sunu belirtim illaki duymak istiyorsan

Kansiz Devrim oLmaz..
Kanla yazilan tarih SiLinmez.