• 29-08-2008, 21:45:24
    #37
    Üyeliği durduruldu
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine tutmayacak bir wm forumu
    ayrıca böyle site açanlar niye başka bir wm forumunda reklam yaparki
    kendinize güvenmiyor musunuz?
    Neden bu kadar kişi arasından biz böyle yorum yapıyoruz diye kendinize hiç sordunuz mu ?
  • 29-08-2008, 21:51:21
    #38
    Öncelikle hayırlı olsun.
    Merak ettiiğim yarışmada kazanan logoyu koymamışsınız sanırım. Neden acaba?
    Ayrıca r ye p ye takılmamak lazım. r10 diye baksanız bu ne dersiniz 10 tane r mi ne gibi. içerik ve çizgiyi oluşturmak daha önemli.
  • 29-08-2008, 21:51:53
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Üye oldum. Başarılar.
  • 29-08-2008, 22:27:10
    #40
    Üyeliği durduruldu
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun.
    Merak ettiiğim yarışmada kazanan logoyu koymamışsınız sanırım. Neden acaba?
    Ayrıca r ye p ye takılmamak lazım. r10 diye baksanız bu ne dersiniz 10 tane r mi ne gibi. içerik ve çizgiyi oluşturmak daha önemli.
    Arkadaş henüz logoyu teslim etmedi, daha doğrusu hiç online yakalayamadık kendisini ne yazıkki, PM atıldı, profil mesajı yazıldı, msn'e eklendi ama henüz hiç rast gelmedik.

    Foruma göre düzenledikten sonra bize teslim etmesi gerekiyor. Bakalım hayırlısıyla ne zaman olacak bu teslimat
  • 29-08-2008, 23:05:17
    #41
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanka sana neremle güldüğümü tahmin edemezsin.zahbahuauahauhauh
    Apaçık r10 un r'sinden esinlenmişsiniz.
    Tartışma olmasını istemiyorum. Ama tanımadığın kişilere daha düzgün hitap etmeni öneririm.

    Olumlu olumsuz bütün eleştirilere teşekkür ederim. Herkesin önerisini dikkatle inceleyip konuşacağız, bilginiz olsun.
  • 31-08-2008, 11:58:17
    #42
    Alıntı
    Yaş: 3
    Herşey belli zaten.

    Takılın kafanıza göre.

    -rep içinde teşekkür ederim.Eğer repe ihtiyacın varsa sana + rep verebilirim.
  • 01-09-2008, 17:14:02
    #43
    Üye oldum başarılar dilerim.
  • 02-09-2008, 11:48:47
    #44
    hayırlı olsun Fear , umarım istediğin şekilde gelişir.
  • 02-09-2008, 11:52:09
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Temayı daha sade birşeyler yapsanız daha hoş olurdu. Sadelik güzeldir. Eskitme tarzı pek hoş olmamış, bu sadece benim görüşüm yanlış anlamazsın umarım. Umarım istediğiniz yerlere gelebilirsiniz.
    İyi günler.

    Edit: Yeni farkettim, birde seo kursanız iyi olacak.