• 02-09-2008, 11:59:45
    #46
    Üyeliği durduruldu
    oxxi.net niye kuruldu
    iyinet niye var
    bu forum niye kuruldu

    r10 eski r10 değil bunu kabul etmek lazım soruna anternatif sunmuş arkadaşlar teşekkürler ediyorum.farklı platformlarda takılmak iyidir.Yaş 3 muhabbetini yapan arkadaşı kınıyorum,Üslübünüzü Değiştirin.
  • 02-09-2008, 13:11:37
    #47
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oxxi.net niye kuruldu
    iyinet niye var
    bu forum niye kuruldu
    r10 eski r10 değil bunu kabul etmek lazım soruna anternatif sunmuş arkadaşlar teşekkürler ediyorum.farklı platformlarda takılmak iyidir.Yaş 3 muhabbetini yapan arkadaşı kınıyorum,Üslübünüzü Değiştirin.
    Teşekkür ederim yorumların için. Rekabet kaliteyi getirir, bunu da unutmamak lazım.

    Tyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temayı daha sade birşeyler yapsanız daha hoş olurdu. Sadelik güzeldir. Eskitme tarzı pek hoş olmamış, bu sadece benim görüşüm yanlış anlamazsın umarım. Umarım istediğiniz yerlere gelebilirsiniz.
    İyi günler.
    Edit: Yeni farkettim, birde seo kursanız iyi olacak.
    Temayı bazıları çok beğeniyor, bazıları değiştirin diyor. Masaya yatıracağız bu konuyu. Teşekkürler

    Insomnia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun Fear , umarım istediğin şekilde gelişir.
    Saol Serkan.

    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye oldum başarılar dilerim.
    Hoşgeldiniz
  • 02-09-2008, 22:42:38
    #48
    Gelişmesine hiçbir engel yok..Sadece süre lazım,sonuçta VB olmasıda iyi bir etken olacaktır,bende kayıt olarak yardımcı olurum..
  • 02-09-2008, 22:43:56
    #49
    Üyeliği durduruldu
    basarilar diliyorum..Tema olarak güzel olmus.Ama web üzerine bi tema tavsiye ederim
  • 02-09-2008, 23:20:29
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Tema çok hoş gerçekten. Elinize sağlık. Birde sormak istediğim bir soru var site ne zaman açıldı? Çünkü PR4'de şaşırdım birden
  • 02-09-2008, 23:26:06
    #51
    Başarılar dilerim.. Umarım istediğiniz noktaya gelirsiniz temennim budur. Rekabet iyidir.
  • 02-09-2008, 23:53:19
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış hatırlamıyorsam domaini güncellemeden 1 ay önce kadar regledik, güncellemede pr4 oldu

    Yorumlar için teşekkürler.
  • 12-09-2008, 06:40:34
    #53
    başarılar dilerim
  • 12-09-2008, 07:24:03
    #54
    tema çok hoş başarılar..