oxxi.net niye kuruldu
iyinet niye var
bu forum niye kuruldu
r10 eski r10 değil bunu kabul etmek lazım soruna anternatif sunmuş arkadaşlar teşekkürler ediyorum.farklı platformlarda takılmak iyidir.Yaş 3 muhabbetini yapan arkadaşı kınıyorum,Üslübünüzü Değiştirin.
rWebmaster.com | Yeni Webmaster Forumu
60
●3.387
- 02-09-2008, 13:11:37Teşekkür ederim yorumların için. Rekabet kaliteyi getirir, bunu da unutmamak lazım.strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temayı bazıları çok beğeniyor, bazıları değiştirin diyor. Masaya yatıracağız bu konuyu. TeşekkürlerTyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saol Serkan.Insomnia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HoşgeldinizBy_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2008, 22:43:56Üyeliği durduruldubasarilar diliyorum..Tema olarak güzel olmus.Ama web üzerine bi tema tavsiye ederim
- 02-09-2008, 23:20:29Üyeliği durdurulduTema çok hoş gerçekten. Elinize sağlık. Birde sormak istediğim bir soru var site ne zaman açıldı? Çünkü PR4'de şaşırdım birden
