oxxi.net niye kuruldu
iyinet niye var
bu forum niye kuruldu
r10 eski r10 değil bunu kabul etmek lazım soruna anternatif sunmuş arkadaşlar teşekkürler ediyorum.farklı platformlarda takılmak iyidir.Yaş 3 muhabbetini yapan arkadaşı kınıyorum,Üslübünüzü Değiştirin.
Teşekkür ederim yorumların için. Rekabet kaliteyi getirir, bunu da unutmamak lazım.
Temayı daha sade birşeyler yapsanız daha hoş olurdu. Sadelik güzeldir. Eskitme tarzı pek hoş olmamış, bu sadece benim görüşüm yanlış anlamazsın umarım. Umarım istediğiniz yerlere gelebilirsiniz.
İyi günler.
Edit: Yeni farkettim, birde seo kursanız iyi olacak.
Temayı bazıları çok beğeniyor, bazıları değiştirin diyor. Masaya yatıracağız bu konuyu. Teşekkürler
hayırlı olsun Fear , umarım istediğin şekilde gelişir.
Saol Serkan.
Üye oldum başarılar dilerim.
Hoşgeldiniz