• 29-08-2008, 00:43:21
    #1
    Merhabalar,

    Yeni Webmaster Forumu olan rwebmaster.com açılmıştır. Uzun vadede Webmaster'lar için geniş olanaklar sunmayı planlayarak bu siteyi açtık. Kendimizin de sık sık ihtiyacı olduğu ve internette aradığımız bazı araç gereçlerini de çok yakında ekleyeceğiz. Sadece Webmaster Forumu olmayı değil, Webmaster'lara yönelik her türlü araç gereci ve yardımlaşmayı amaçlayan bir forumu sitemizde bulabileceksiniz. Şu anda forum aktiftir ancak araç gereçleri bulabileceğiniz sayfalar aktif değildir.

    Herkesi bekleriz

    rWebmaster.Com

    Not: Lütfen r10 ile karşılaştırmayınız ve başındaki r'yi r10'dan aldığımızı düşünmeyiniz. Bu tür yorumlara sadece gülüp geçeceğimizi biliniz. Varsa daha güzel bulduğunuz domain buyrun onunla devam edelim


    .
  • 29-08-2008, 00:45:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun. Umarım istediğin yerlere gelir.
  • 29-08-2008, 00:47:17
    #3
    Hayırlı olsun. Belki birçok olumsuz eleştri alacaksınız ama yinede eleştirileri boşverin bence. Alternatifler her zaman iyidir bence...
  • 29-08-2008, 00:47:45
    #4
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    r nedir?

    başarılar..
  • 29-08-2008, 00:49:14
    #5
    İçerik gelişsin, Ekip artsın uğrarız inş.
    Başarılar.
  • 29-08-2008, 00:53:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun.

    tema çok hoşuma gitti. ücretli yaptırdığınız bir temamı?
  • 29-08-2008, 00:53:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r nedir?
    başarılar..
    Domaini alırken içeriği yabancı düşündük, REAL olarak düşünmüştük. Fakat sonradan karar değiştirip Türkçe yaptık.

    Teşekkürler

    cevahir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçerik gelişsin, Ekip artsın uğrarız inş.
    Başarılar.
    RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Umarım istediğin yerlere gelir.
    PcQoPaT_GS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Belki birçok olumsuz eleştri alacaksınız ama yinede eleştirileri boşverin bence. Alternatifler her zaman iyidir bence...
    Yorumlar için teşekkürler
  • 29-08-2008, 00:56:49
    #8
    Rekabet'in sıkı olduğu bir piyasaya adım attınız

    Umarım başarılı olursunuz , hayırlı olsun.
  • 29-08-2008, 01:01:00
    #9
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rekabet'in sıkı olduğu bir piyasaya adım attınız
    Umarım başarılı olursunuz , hayırlı olsun.
    Teşekkürler. Rekabet büyük, bakalım başarabilecek miyiz bazı şeyleri Tabi ki ilk olmak apayrı bir şey, ilk olamadık ama tercih edilen biz olmak istiyoruz.