• 07-05-2009, 13:43:40
    #55
    umarım başarılı olursunuz hocam..Siteniz göze hoş geliyor
  • 08-05-2009, 11:18:46
    #56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun.. VB olmasını tercih ederdim.
  • 08-05-2009, 11:21:40
    #57
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.. VB olmasını tercih ederdim.
    Site ilk açıldığında VB'ydi zaten şimdi değiştirdiklerini konu hortlayınca farkettim...
  • 08-05-2009, 11:28:56
    #58
    9aylik konuyu ziplatmissiniz, tebrikler.
  • 10-05-2009, 23:58:56
    #59
    yazılım hizmetleri
    E zaten acilmiyor ki.. Bosuna hortlamis, gomun yine..
  • 11-05-2009, 00:17:54
    #60
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sanırım sitede bir sorun var açılmıyor.
  • 11-05-2009, 07:57:13
    #61
    sitede sorun var sanırım