rWebmaster.com | Yeni Webmaster Forumu - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
rWebmaster.com | Yeni Webmaster Forumu
60
●
3.387
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
rWebmaster.com | Yeni Webmaster Forumu
İlk
2
3
4
5
6
7
07-05-2009, 13:43:40
#55
Anybody
umarım başarılı olursunuz hocam..Siteniz göze hoş geliyor
08-05-2009, 11:18:46
#56
Hünkar
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hayırlı olsun.. VB olmasını tercih ederdim.
08-05-2009, 11:21:40
#57
jethaber
ZahRiyaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.. VB olmasını tercih ederdim.
Site ilk açıldığında VB'ydi zaten şimdi değiştirdiklerini konu hortlayınca farkettim...
08-05-2009, 11:28:56
#58
MeyT
9aylik konuyu ziplatmissiniz, tebrikler.
10-05-2009, 23:58:56
#59
gneral
yazılım hizmetleri
E zaten acilmiyor ki.. Bosuna hortlamis, gomun yine..
11-05-2009, 00:17:54
#60
Kramp
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sanırım sitede bir sorun var açılmıyor.
11-05-2009, 07:57:13
#61
ismoz
sitede sorun var sanırım
İlk
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler