Konu
rWebmaster.com | Yeni Webmaster Forumu
08-05-2009, 11:21:40
#57
jethaber
ZahRiyaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.. VB olmasını tercih ederdim.
Site ilk açıldığında VB'ydi zaten şimdi değiştirdiklerini konu hortlayınca farkettim...