ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.. VB olmasını tercih ederdim.
Site ilk açıldığında VB'ydi zaten şimdi değiştirdiklerini konu hortlayınca farkettim...