Konu
rWebmaster.com | Yeni Webmaster Forumu
08-05-2009, 11:18:46
#56
Hünkar
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hayırlı olsun.. VB olmasını tercih ederdim.