oxxi.net niye kuruldu
iyinet niye var
bu forum niye kuruldu
r10 eski r10 değil bunu kabul etmek lazım soruna anternatif sunmuş arkadaşlar teşekkürler ediyorum.farklı platformlarda takılmak iyidir.Yaş 3 muhabbetini yapan arkadaşı kınıyorum,Üslübünüzü Değiştirin.